Începem să preferăm să umplem coșurile virtual în detrimentul achizițiilor în magazine. Se întâmplă în contextul pandemieri. Mai exact, trei sferturi dintre români au mărturist că preferă să facă achiziții online, potrivit studiului Google „Smart Shopper”, realizat în vara acestui an și prezentat recent.
Potrivit studiului Google, acest trend se va menține și în perioada următoare: 9 din 10 români spun că vor continua să cumpere online.
41% dintre români au declarat că cea mai recentă achiziție făcută a fost una online, în timp ce în 2019, înainte de pandemie, doar 31% dintre ei au avut un răspuns similar.
Cei mai în vârstă au început să iasă cumpărături … online. Potrivit studiului, aproape 40% dintre persoanele de peste 55 de ani au declarat că au făcut cea mai recentă achiziție online, o dublare aproape a procentajului față de 2019.
Studiul are o reprezentativitate națională pentru persoanele de peste 18 ani din România, care folosesc un dispozitiv conectat la internet și care au realizat o achiziție în cele 3 mari categorii de produse analizate.
Analiza mai arată că pe măsură pe comerțul online s-a dezvoltat, cerințele cumpărătorilor au devenit mai sofisticate. La mare cautare sunt recenziile. Trei sferturi dintre români folosesc mobilul să se informeze înainte de o achiziție.
Photo by freestocks on Unsplash
Ce părere ai?