Facebook și-a lansat propria variantă de Clubhouse

de Posted on 1 minute de citit
1 minute de citit

După rezultatele în primăvară de  Clubhouse – o aplicația nouă de conferințe audio de tip podcast, acum Facebook trage tare să prindă o felie de succes din acest nou trend de pe piață.

Facebook a lansat recent atât o clona de Clubhouse, cât şi o platforma de podcast-uri.

Live Audio Rooms, produsul Facebook inspirat de Clubhouse, a fost lansat în Statele Unite, unde este disponibil personalităţilor şi în cadrul anumitor grupuri de discuţii.

Discuţiile pot fi organizate doar prin intermediul aplicaţiei Facebook de iOS, însă utilizatorii pot participa la acestea şi de pe Android. Până la 50 de persoane pot vorbi în acelaşi timp.

Facebook nu limitează numărul ascultătorilor, vizând clar Clubhouse, care impune astfel de limite.

Pot fi organizare discuţii atât publice, cât şi private. Discuţiile private nu vor fi disponibile decât în cadrul grupului care le-a găzduit.

Totodată, Facebook şi-a lansat secţiunea de podcast-uri. Acestea pot fi ascultate, prin intermediului unui player dedicat, inclusiv cu ecranul oprit.

Podcast-urile vor putea fi găsite atât în newsfeed-ul dedicat, cât şi direct în paginile creatorilor.

Nu se știe momentan când aceste servicii vor fi extinse la nivel global. Termenul poate fi între câteva luni și chiar un an.

Photo credit: Facebook

Ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

No Comments Yet.